fredag 26. oktober 2012

Vinter

 
Da ble det vinter!
Raja er så nysgjerrig, så hun  måtte ut og prøve, men det ble vist for kaldt.
Hun elsker å springe og herje i snøen, men da vill hun ha på klær, som beskytter magen mot kulden.
 
Med den fine snøen som har kommet, er det bare å finne skia!
 
I høst har jeg strikket sitteunderlag i ull, og tovet dem. Di er supre å ha med seg på tur, holder rumpa go og varm, når en skal sitte ned for og spise mat.
Diameteren på di største er ca 42 cm
Di minste er ca 36-37 cm
 

Solgtca 42 cm

Solgtca 42 cm

Solgtca 42 cm

ca 42 cm

ca 36-37cm

ca 36-37 cm

Jeg har strikket i "Iglo soft"Trysil garn som er kjøpt på Europris, 100% ren ny ull. På pinne nr 5

I Trøndelag er det meldt storm til kvelds :-(
Da skal jeg sitte inne og kose meg med go mat og fyre i ovnen

I morgen er det NM i Taekwon-Do, i Trondheim Spektrum, og dit skal vi. Yngste sønnen skal være med å gå innmarsj, og muligens noe mønster. Han er for ung til å være med på konkurransen + han må ha blått belte.
Her er et bilde fra sommer leiren i år
 
 
Go helg! :-)


1 kommentar:

  1. Det er jo fint med snø da .. :)
    Så mange kjempeflotte sitteunderlag du har strikket! De så veldig gode ut!
    En liten tøffing, han sønnen din! :)
    Takk for koselige kommentarer hos meg! :)
    Ha en koselig helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett