mandag 15. oktober 2012

.....

Her kommer det flere passetuier

Den sorte og hvite har en kollega bestillt, hun skal også ha en til, som jeg ikke har blitt færdig med ennå.
Her ser dere en som er sydd i samme stoff, men med lilla glidelås og sort for inni
Den blå skal dattera til en venninde få
. Vi bytter hjemmelaget produkter, hun strikker ølvott, som jeg skal gi bort til gave,( til noen som har det meste) og jeg laget et passetui, som den unge dame skal ha med seg, nå hun reiser til London :-) :-)
 
Obs..oppdaget at jeg har tatt bilder før, jeg har sydd på knapp på den sorte :-O
Knappen som kom på er lilla. :-)
Mønstere jeg har brukt er hentet fra en blogg som heter "lykken er hjemmelaget" 
Det blå stoffet er kjøpt på Panduro
Det sorte er fra S&S
 
              
Ønsker alle en riktig god høst uke :-)

1 kommentar: