mandag 1. oktober 2012

Rispose

Deilig rispose for ømme muskler :-)



Men det holder ikke med 1, når vi er 4 i huset!



Jeg valgte å ha trekk på som man kan ta av, og vaske.

Sydde på snor, i vær ende


En rispose kan man bruk ved stiv/øm nakke, vondt i rygg/mage, voksesmerter, kalde fingre og tær etc etc..
Bruksanvisning: Legg risposen i en skål/fat, som tåler microbølgeovn. Sett fate i microen, sett også et 1/2 glass med vann inn i ovnen. Skru på full guffe i 3-4 min. Ta ut risposen fra microen og legg den hvor de gjør vondt. Pass på når den er på det varmeste, at du ikke brenner deg. :-) (pst vanne skal ikke stå sånn at risposen blir bløt!)

Disse er supre til venner/vennine gaver, store/små, damer/herrer.


Jeg har allerede gitt bort en i bursdagsgave + jeg har en på bestilling

2 kommentarer:

  1. Fine og praktiske poser! Takk for tipset! :)
    Ha en fin dag! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. hei, er det lov å spørre hva slag ris du bruker i risposene? og hva slag stoff er best å bruke? håper du kan svare til min mail adr: strikkedame@hotmail.no

    SvarSlett