onsdag 23. januar 2013

Kleenex-etui




 
Disse kleenex-etuiene sydde jeg til en julemesse jeg var på i Selbu










Solgt



Solgt




Di som ikke er solgt blir lagt ut for salg i Rajachanel shop(trykk på navnet så kommer du til shopen).
35kr per stykk.
Stoffet er fra Stoff & Stil
Mønster er mitt eget, men har hentet ideen, hos mange andre bloggere :-)
 
I morgen (24/1) starter bursdags runden vår, da blir min datter 21 år, hurra hurra hurra :-)
Vi feiret den i helga, med att hun innviterte søsken, besteforeldre, mor og far på kaffe og kake ned i sin egen leilighet. hmm.... æ trur æ begynner å få store barn, ..det var litt rart, men kjæmpe koselig
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Noe for enhver smak! Alltid kjekt å ha i vesken. Gratulerer med datteren din i dag! Hils fra meg! :)
    Ha en god kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett