torsdag 10. januar 2013

Godt nyttår!

Da har vi kommet noen dager inn i det nye året 2013
Her har det ikke blitt sydd noen ting, da jeg ikke har noe syplass lenger!!


Jeg hadde laget meg en krok på stua som jeg hadde symaskinen, klippebord, reoler med stoff og strykebrett stående opp hele tiden.


Men nå, nå skal jeg få meg et eget syrom!!! Det blir herlig. Hvis jeg ikke gidder å rydde etter ei sy økt, kan jeg bare lukke døra, så er det ingen som ser rotet mitt. For litt rot blir det, når man holder på.

Min datter på snart 21 år ønsket å flytte ned i sokkelleiligheten, da den ble ledig no til jul, så da blir det ett  ledig rom oppe hos meg :-)
Jeg har lenge ønsket meg et syrom, så nå endelig...

Men siden julen nærmet seg, og vi skulle ha middags gjester i julen, og trengte all plass på stuen, ble alt som hørte til i sykroken stuvet inn på det som skal bli syrom. Så no må jeg rydde, sortere, sette på plass reoler, legge på plass stoffene mine, og sette opp sybord og klippe bord mm, før jeg får kose meg på ny rommet. Men denne uken har jeg ligget syk, først i dag kjenner jeg at jeg orker litt mer ennå ligge på sofan

Jeg har endel ting som jeg sydde/strikket før jul som ikke er vist på bloggen ennå, men di bilden ligger på minnebrikken som min datter har. Skal få blogget om det etter vært.

1 kommentar:

  1. Godt nytt år til deg også! :)
    Så fint du får et eget syrom!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Fortsatt god bedring!
    Klem Lisa

    SvarSlett